نحوه حمایت از کنگره

انجمن روانپزشکی کودک و نوجوان ایران در نظر دارد “هشتمین همایش بین المللی روانپزشکی کودک و نوجوان” را، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران، با محوریت “اختلالات عصبی تکاملی”، با حظور اساتید تراز اول داخلی و بین المللی، در تاریخ ۷ الی ۹ آذر ۱۳۹۶ در تهران برگزار نماید. جامعه هدف این همایش همکاران فوق‌تخصص روان‌پزشکی کودک و نوجوان، روان‌پزشکان، روان‌شناسان، متخصصین بیماری‌های کودکان و حوزه‌های مرتبط، متخصصین بیماری‌های مغز و اعصاب، پزشکان عمومی، داروسازان، کاردرمانگران، گفتاردرمانگران و کارشناسان حوزه‌ی سلامت روان کودکان می باشند.

از آنجائیکه امروزه تبلیغات غیرمستقیم یکی از مهمترین ابزار تأثیرگذاری بر روی مخاطب می باشد دبیرخانه هشتمین همایش بین المللی روانپزشکی کودک و نوجوان، از سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی دعوت می نماید تا به عنوان حامی در این همایش بین المللی حضور داشته باشند.

شایان ذکر است، دبیرخانه همایش از هرگونه پیشنهاد در خصوص مشارکت در برگزاری همایش به گرمی استقبال می کند. لذا، سازمانها و مجموعه هایی که تمایل به مشارکت و حمایت از همایش را دارند می توانند جهت کسب اطلاعات و نحوه حمایت از همایش با شماره تلفن های ۵۵۷۹۰۴۴۹ و ۵۵۴۰۹۴۹۵ (۰۲۱) تماس حاصل نمایند.

شرایط غرفه ها

شرکت های محترم جهت حضور در بخش نمایشگاهی این همایش می توانند نسبت به ثبت نام جایگاه مورد نظر خود اقدام نمایند. بدیهی است اولویت بر اساس ترتیب زمان وصول درخواست بوده و درصورت تعدد درخواست همزمان درخصوص یک محل، اختصاص غرفه بر اساس قرعه کشی حضوری صورت می­پذیرد.

پلان غرفه ها

پلان غرفه ها